特別報告

本人己開返電話 快D打返個電話比我 or mag

因為我真係無哂各位好友電話...thx all>3<

是最後

還是開始

這麼近

還是那麼遠

新的一個月

又是2007最後的一個月

希望一切都是好

新開始

新開始

......

今日又突然放假

幾好幾開心

約左萱萱去行街街

真好

陪我買電話又陪我去ctm

咁我當然有陪佢買衫衫

真實我己經有好多好多好多衫....

但一見靚就想帶佢返屋企

所以...今日又幾件啦

今日好開心

就這樣啦....

其實今次唔見電話

我發覺自己真係EQ高左

哈哈哈哈

我希望

一切都要好好好好..







arrow
arrow
    全站熱搜

    lovelovebaby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()