今天返工既心情不太好


個個同事都發覺到的


不過WING的一句話關於那件事佔了50%


家人佔了20%


工作佔了30%


WING WING 你講野越來越有說服力啦


哈哈哈


今天到放工都在心情不太好之間穿梭


.....


而且有些人 你會覺得你同佢做到好同事好朋友


但有一些人 你永遠同佢係同事就係同事


有些人高深莫測


我都係有哥句講哥句哥種人


不過如果有人會有意無意傷害到我的好同事好朋友


我唔會放過你 呀


......


愛恨分明 是我的交友之道


算我四歲開始識朋友


我都有多年的經驗話比我知邊d係好人 邊d係壞人


我夠膽講我都無識過錯人


都無任何人傷得我好深


我有時係天真易信人


可能被人利用我都唔知唔想理


因為我一直相信


係我既地球村入面...有98%愛我的天使


我有何必為左2%既魔鬼而唔開心 呢


而且我知道


愛我既應該不只98% 啦


哈哈哈


之後放工就打比baby


之後再打比柏哥哥我車車整成點


之後就買感冒藥


之後就.....................回家啦!!


                                                             ~完~


arrow
arrow
    全站熱搜

    lovelovebaby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()