今天

一整天都有一種

為誰辛苦 為誰忙

的感覺

我太過好人

是不是會成為別人的利用對象

一早就估到有呢個問題出現

假如五千元可以睇到一個人的人格

其實我覺得 好值

係超值

不過我都係講下

有時講同做 係二回事

今天心情都不太爽

我好似第一次比eno鬧

好無奈

不過我唔會咁容易give up

我會越戰越強

哈哈哈

心情不好

吃個雪糕

心情就會變好

果然沒有錯

不過朋友

不再是朱古力新地多花生

是聰明豆味旋風


最後是家明與玲玲

結束了完美的一天






arrow
arrow
    全站熱搜

    lovelovebaby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()