其實一般人 明知自己明天放假

應該會訓晏d 訓到好晏先起身

偏偏我就訓唔到

睇鬥牛 要不要

睇到三點

再無啦啦睇返以前d日記簿 紀念冊

睇到五點

再之後六點幾比媽媽問我拿八達通

之後就係六點三十分上網

係度打緊我日記

其實我隻眼好痛

不過就係訓唔返啦

......

原本打左好多好多好字

最後 還是delete

有時 日記變得太公開

好像 要說什麼似的

但其實 打日記沒意思了

也許有一天
 
日記關了

手機關了

msn關了

也許沒有人找得到我了

.......

有一天我突然想打比D先生

不過

有時我真係可以咁無 勇氣

......

有時我真係覺得自己好無聊

講野無聊

無聊 透了

有時別人不想聽 也沒辦法

我只想找一些懂我的人

我累了

我真的累了

有時 有些人不經意說出的話

真的很傷

因為他或她都在心中有分量

可輕可重

有些重得 比我還重要

假裝自己很堅強 什麼都可以

真的很累

......

其實我真係好想出外遊學

去一個大家都不認識我的地方一陣子

可以是一年

可以是三年

也可以是很多很多年

人生也在不應該的地方

不斷地停留

有點像在迷宮裡找出口

迷迷糊糊的找

......

等待和期待是兩碼子的事

....今日聽到一個news

點解可以咁勇敢

如果鐘意一個人可以勇敢到自己坐二個鐘頭飛機去搵佢

之後好勇敢表達你對佢既愛意

而 同樣係同時間認識你 的我

什麼也不會做

我是不是永遠只會等待

幸福係 自己手上

我有點認同有點不認同

如果是的話

如果不是的話

我只想說



無人明

有時真係唔需要太清楚

....

早上心情不是不好

只是不知道自己在說什麼吧

....

突然記得陸小姐的男性友人跟我說的話

真的很奇怪

這幾天在我腦中轉呀轉

好難形容那種感覺

是說他 好還是壞呢

不得而知

......

女人都係犯賤

永遠都係鐘意傷佢既男人

我覺得一點也沒錯


.......

其實我沒有說誰 說誰

不必 對號入座

......


泳兒  -   喜歡一個人好累

昨天 你送我一個笑臉 昨天
你經過了我身邊
每天
你這樣一舉一動 都影響我的悲傷喜悅

昨天 你多看了我一眼 今天
我有些心不在焉
那天
我才會有勇氣 勇敢面對

暗戀 喜歡一個人好累 想象
你輕輕摟我的肩
走在 人
擠人的街抓緊你的手 甜蜜無限

暗戀 喜歡一個人好累 流淚
在數不盡的黑夜
想念
變成了習慣想你一遍遍 你卻好遠

如果 你不當我是朋友 可是
極大重要的角色
是否
我就可以佔有你每個笑容

暗戀 喜歡一個人好累 想象
你輕輕摟我的肩
走在 人
擠人的街抓緊你的手 甜蜜無限

暗戀 喜歡一個人好累 流淚
在數不盡的黑夜
想念
變成了習慣想你一遍遍 你卻好遠


暗戀
喜歡一個人好累 想象 你輕輕摟我的肩
走在
人擠人的街抓緊你的手 甜蜜無限

暗戀 喜歡一個人好累流淚
在數不盡的黑夜
想念
變成了習慣想你一遍遍 你卻好遠









arrow
arrow
    全站熱搜

    lovelovebaby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()