我就是喜歡夜晚 夜夜都不睡

一切 都很忽然

忽然落雨

忽然心情好

忽然心情差

我已經睇左f小姐xanga啦

有唔明 不過有時候d野唔需要太明

成日都唔明

點解返工會唔開心

咁點解仲可以撐到咁耐

成日講做第一份工就可以 推翻一切

咁第一次拍拖就結婚

都係無經驗

我覺得呢二件事係異曲同工之妙

一樣道理

但我都好想問

真的是旁觀者

一目了然 嗎?

你們了解一件事的嚴重性 誰重誰輕嗎?

有時 真係未必付出100%努力就會比人睇到

但 就工作我覺得我有全情投入

有微言有苦我都想自己食

對上對下

好明白

真係 工作如戰場

做得好朋友有幾多可以做到好同事

從來都覺得

如此辛苦

             因為彼此都有感情

有時越怕傷害到大家

自己就越辛苦


我想我明白你的

我認自己情緒化
我認自己唔係一個好阿姐
我認我有時會間中逃避
我認有時會鬧人

我認

我認

不過我覺得我真心對待聯文

包括客人

如果理性同感性比我選擇

唸都唔洗唸

一定係感性

因為我從來都唔係一個理性既人

所以



人係要成長的

個個人都覺得jo咩都ok

但我想問

咁有自信係係邊道學既

因為係呢度可以證明自己既實力

也許個個人的定位都是不同的

我也不是要人理解我那套

不過我想講

我都好辛苦

辛苦到唔識喊既感覺

先叫苦

我唔會推卸責任比任何一個人

因為我有我自己既責任

在家

我已經不是一個好女兒 也不是一個好妹妹等等

在情人身上

也許 什麼都沒有

在工作

也不是

那麼

不是 更可悲

一直都說

不希望得到人的認同

但最少

支持我吧

.......................................................................

要說的也許太多

但我不是要說什麼 大道理 小故事

我只是把想說的 都說出來

因為我認為

自己是一個真心對待任何事任何人的人

前幾天看敏兒的blog

她說:

芳芳,沒有交集但最真心的朋友,
認識不久我們便好像失散多年的朋友一樣,
大概因為我們一開始就是以百分百真誠的心對待,
雖然社交圈子不同,但一見面就一大堆說話..
所以才成為這般關係特殊的朋友,
她說過覺得我很天真,
她說,看見我總是想照顧我,
可能我給人的第一印象是太天真了..
我總是了解她的心情,她的想法,
她常常說我是天使..
如果我真的是你的天使,你便是大家的天使,
因為她的好朋友多得不得了...

最喜歡她說我是大家的天使

很高興

有人了解我 我已經超高興超幸福了

了解我的

夠竟有多少???

                 別隨便扮了解我

可不可以 讓我回到 突然長大 那一天

我可以畫一個圈 把自己關在裡面

可不可以 讓我練習 心碎時候 有笑臉


時來運到 天下無敵 即使最終得個夢
無論成敗最後 能夠開懷 才是至成功
沿途越有希望 才越有望 誰及我相信
幸福要問自己 不必強求 運氣會贈送

好的東西 定能留低
我信最尾 我還未毀
我放得低 拿著更覺矜貴
笑對亂世 難道我會失禮



arrow
arrow
    全站熱搜

    lovelovebaby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()