早上8:15 只是睡了三個多小時

我真的擔心自己為什麼會有<厭睡症>?

不過一向覺得我是屬於夜晚世界的

一個人靜靜的做自己想做的事

最好

最少 你們某一夜會想起我

凌晨wingwing就打比我

估到我未訓既你 真的了解我

雖然不知道說了些什麼

但最少

我也希望朋友 夜裡會想起我

從來都覺得自己唔多朋友

但比人感覺都係多朋友

有時朋友唔通真係都要成日講愛你

有時我真係好鐘意一種 默契

我不需要說什麼 你也懂我

也沒想過自己 會傷害到別人

是從來都沒想過

最少 我沒有任何惡意

但為什麼

有時做了多麼的好事

別人也不會察覺

做了一點點傷害你的事

就要記一世

唔該

大家有幾多個一世

以前覺得討厭的人 的確信有一天會找到他的優點

因為我也記得GOD講過<要原諒別人70個7次>

SO

如果有一天我傷害過你

請原諒我

因為我沒有心的

有朋友說過

連我也討厭的人

一定是個壞人

但 是我想太多嗎

有時我都好睇感覺做人

覺得你好就好

唔好就唔好

我唔係愛.理.不理

係 唔知再怎表達我的心情了

不過我確信好朋友先會說出好朋友的缺點

SO 多謝你 MISS FORK FORK*

......

衰輝

不要想到自己比人忽略

最少你對我真係好好好好好好X100

我真係知真係明

不過你唔係唔知我同你都有被虐症

都是喜歡一些傷害我們的人

SO 對著你

我只想講一句心照啦

如果一句說話形容呢一刻感受

我會講

放心 你永遠都我最好最kiss最最最最愛嘅表哥 啵

今年的你已經二十八歲了

SO 你要長大

我一路在看著你 成長

......

今日日記沒有想要交代什麼

只是想說什麼就說什麼

呢一刻 表哥+朋友係第一位*






arrow
arrow
    全站熱搜

    lovelovebaby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()