今天...很累


口嚨勁痛


今天 聖火傳遞


嘩 有感慨


口嚨痛與聖火都咩關係


答案係無關係


......


口嚨痛去飲酒會無事


之後 到最後 估下我有無去


呢幾日唸到唔記得邊個同我講


好似係侯小姐講過


跟唔熟既人去飲酒

比人溶左唔都唔知


係咩 會點溶架?


我講笑


不過我知唔好笑


今天晚上收到一個msg


你點呀 我很忙呀 因為我要陪女友




你們想知他是誰嗎?

不過我又不太想提他


因為說太多就等於我在乎他


總之 我想結論係

有女友等於無朋友咩



我對呢個人好失望


而且第一次想del所有有關呢個人既msg


而且 原來 可以咁 簡單


都說過


犯賤


改不了



cloesd up!!!






原來人與人之間對彼此默默無言的信心



是人性中最無與倫比的美麗








我對過 誰 信心過?

arrow
arrow
    全站熱搜

    lovelovebaby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()