想打 唔想打 到想打

其實都想打


對上那次的時候

不知道還記得嗎

從來都覺得

生日 其實是一個很快樂很快樂的日子

所以應該好好興祝一番

今年 我想大家的生日也過得 很快樂啦

真高興

我們還是好朋友


其實我有時覺得 友情感情都好難維繫

特別是男女之間


其實我真係當你一個好好好既朋友

因為我知道呢種關係 係最好的

也許有時候會想變




但只會覺得有一種關係

就係知己啦

雖然我未必做到你心目中既好朋友NO.1

不過我希望都係三甲之內啦

因為其實你都已經唔知幾時列入左我既排名榜三甲之選

哈哈

你好榮幸既啦

你知啦 我咁多好朋友

有時 覺得好了解你

有時 有會覺得你好難了解

不過 我總覺得

有什麼事 我都會全力支持你

而且 我好少(應該好似無)拒絕過你

我都會盡力幫你

從以前到現在 一直一直都係

因為我太好人啦 哈哈

但我真係唔係要為什麼利益 什麼或什麼

只是想單純的

沒有什麼原因

有什麼高興傷心的也想跟你分享

雖然

有人講過 無聊

但是你(應該)都不會不耐煩的聽

thx all

都係唔講太多啦

我驚太行

又或者你太開心啦

哈哈...

再一次 說

不只希望你生日快樂

希望你以後都快樂

記著

我真係一個真心對你好的人

呢一句幾咁正

哈哈...



arrow
arrow
    全站熱搜

    lovelovebaby 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()