生日過後 都過得好充實


都幾開心


不過今日一個唸頭


我覺得會犧牲好多野


先可以做到


又唔可以咁講既



不過太多唸頭


係我既優點



都可以係我既缺點


......



決定就係星期五


其實



我鐘意比驚喜人



多過人地比驚喜我


......



覺得


有一個新target


唔錯 唔錯


不過今日放工既舉動



係唔係又有點兒令人覺得失望呢



不知道呀


慢慢觀察



哈哈哈



秘密進行中*


p.s 新相未能推出....等等我







arrow
arrow
    全站熱搜

    lovelovebaby 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()